Onderhoud

Een goed onderhouden auto is van belang voor je veiligheid en rijcomfort. Regelmatig onderhoud is dan ook inclusief in je leasecontract.

Wanneer een onderhoudsbeurt?

In het instructieboekje van de auto lees je hoe vaak onderhoud geadviseerd wordt. Je kunt zelf een afspraak maken met een van onze servicepartners voor onderhoud. Je vindt de servicepartners gemakkelijk in de My ALD app.

Wat controleer je zelf?

Als gebruiker heb je het beste zicht op de staat van de auto. Daarom vragen we je om regelmatig de olie, koelvloeistof, ruitensproeiervloeistof en de staat van de banden te controleren. Richtlijnen hiervoor vind je ook in het instructieboekje van de auto.

APK-keuring

Wij sturen je een bericht wanneer het tijd is voor de APK-keuring. Op de website van RDW kun je daarnaast zelf zien wanneer jouw auto toe is aan de volgende APK-beurt. Voor het uitvoeren van de APK kun je zelf een afspraak maken met een van onze servicepartners. Je vindt onze servicepartners gemakkelijk in de My ALD app.

Meer informatie?

Heb je vragen over het onderhoud van jouw leaseauto? Bel dan gerust naar Driver Care via +31 (0)20 658 30 80 of stuur een e-mail naar drivercare.nl@aldautomotive.com. Wij helpen je graag verder. Regel je het liever zelf? Ervaar dan het gebruiksgemak van de My ALD app.

       

Vragen?

telefoon_410x410_hash0bcbfb +31 20 658 30 80

WhatsApp_410x410_hash644af3 +31 6 510 431 88

e-mail_410x410_hash050b7f Driver Care

De My ALD app

Regel al je leasezaken via de My ALD app. Meer weten?

app_store-1

google_play-1