Een goed onderhouden auto is van belang voor uw veiligheid en rijcomfort. Regelmatig onderhoud is dan ook inclusief in uw leasecontract.

Wanneer een onderhoudsbeurt?

In het instructieboekje van de auto leest u hoe vaak onderhoud geadviseerd wordt. U kunt zelf een afspraak maken met een van onze servicepartners voor onderhoud. U vindt de servicepartners gemakkelijk in de My ALD app.

Wat controleert u zelf?

Als gebruiker heeft u het beste zicht op de staat van de auto. Daarom vragen we u om regelmatig de olie, koelvloeistof, ruitensproeiervloeistof en de staat van de banden te controleren. Richtlijnen hiervoor vindt u ook in het instructieboekje van de auto.

APK-keuring

Wij sturen u een bericht wanneer het tijd is voor de APK-keuring. Op de website van RDW kunt u daarnaast zelf zien wanneer uw auto toe is aan de volgende APK-beurt. Voor het uitvoeren van de APK kunt u zelf een afspraak maken met een van onze servicepartners. U vindt onze servicepartners gemakkelijk in de My ALD app.

Vragen?

Heeft u vragen over de levering van uw nieuwe leaseauto? Bel dan gerust naar Driver Care via +31 (0)20 658 30 80 of stuur een e-mail naar drivercare.nl@aldautomotive.com. Wij helpen u graag verder. Regelt u het liever zelf? Ervaar dan het gebruiksgemak van de My ALD app.

       

 

Vragen?

driver_care_50x50-5 +31 20 658 30 80

whatsapp_50x50-2 +31 6 510 431 88

e-mail_50x50-2 Driver Care

De My ALD app

Regel al uw leasezaken via de My ALD app. Meer weten?

app_store-1

google_play-1