Vijf servicebeloften

Om onze klanten beter te bedienen en de juiste service te verlenen hebben wij vijf servicebeloften opgesteld.

ALD Automotive gelooft er sterk in dat leasing slimmer en flexibeler kan. Hoe precies? Om te beginnen met een breed aanbod aan mobiliteitsoplossingen die verder gaan dan de auto alleen. En door collega’s die de beste persoonlijke service willen bieden. Deze bieden we aan steeds meer klanten, want ALD Automotive groeit al jarenlang sneller dan de markt. Lees hieronder onze vijf servicebeloften. 

1. Voor iedere mobiliteitsbehoefte een oplossing

Van private lease tot zakelijk leasen. Van het leasen van een e-bike tot een op maat gemaakte mobiliteitsmix. Wij bieden je voor ieder budget en elke mobiliteitswens een flexibele oplossing.

2. Je hebt inspraak in onze dienstverlening en innoveert mee

Nieuwe diensten ontwikkelen we niet alleen, maar in samenspraak met onze klanten. 

3. Transparantie in kosten en voorwaarden

Wij bieden altijd een kostenefficiënte oplossing. Daarnaast communiceren wij transparant over onze voorwaarden. Zo helpen we jou om grip te houden op je mobiliteitskosten.

4. Voor iedere relatie een eigen contactpersoon

Klant van ALD Automotive? Dan krijg je standaard een vaste contactpersoon; of je nu één auto least of een wagenpark van 1000 voertuigen beheert.

5. Je bent altijd welkom in ons Mobility Experience Center

Hier bieden wij je inspiratie en advies. Niet verkopen, maar een goed gesprek voeren is het doel van ons Mobility Experience Center. Of je nu komt om inspiratie op te doen of om ter plekke een mobiliteitsoplossing op maat te laten ontwerpen. We denken proactief met je mee.